Saturday 5 March 2011

rutin sebelum tidur

Assalamualaikum semua!

hurghhhhh

Hari aku nak share pasal rutin aku sebelum tidur.ada setengah orang tu letak kepala dekat bantal terus tidur.kalau aku pulak,walaupun ngantuk gila babeng aku kena juga buat benda tu.kiranya macam WAJIB gitu.>gedik<>

  1. ambil air sembahyang
  2. bagi salam dekat sesiapa yang belum tidur.except benda tidak nyata.
  3. pakai bedak sejuk
  4. put lotion on my hand and toes
  5. baca buku(tak kisah genre apa)
  6. dengar lagu
  7. dengar surah al-mulk >nampak sangat tak hafal<
  8. bungkus badan macam hantu bungkus
  9. krooOO krrOooO zzzzZZZzzz
Itulah serba sedikit yang aku nak sharekan apa yang aku buat sebelum tidur.terasa nak share?moh ler

sebiji sejiban macam dekat bilik aku.cuma budak lelaki tu tukar kepada 4 budak perempuan.share dalam satu bilik yang kecil.macam rumah merpati:)

heheee~

as-salam peeps!
night

No comments: