Thursday 3 March 2011

hadiah dari abah!!!

hye Assalamualaikum peeps!

Durrh~ punya lama aku tak mengupdate story.
well student SPM katakan.(T_T)'
okie dokie dear,aku malas nak update panjang berjela-jela macam nak utuskan surat dekat balak.

Aku just nak share hadiah yang abah bagi kat aku.
punya lama aku mencari-cari akhirnya abah jumpa then bought for me!
kihkihkih bangga sekejap
my birthday lagi 5 bulan tapi dah dapat hadiah.
(^.^)

nak tahu apa hadiahnya??
sila scroll selagi mampu dear.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tadaaa!!!
inilah hadiahnya.
novel Interlok by Abdullah Hussein
Punyala berjangut aku tunggu dia release kat Perak tapi hampeh.
tak keluar pun.
nasib aku baik hari ni ada event dekat Dewan Budaya Perak.
abah pergi sana then BELI!
ada dialog pasal novel ni tadi.
rugi GILA-GILA-GILA tak pergi tadi.
kalau tak boleh novel sastera lain.
durhh (=_=)'

agak teruja nak tunjuk dekat kome :)

bila nak baca??
after finish my test next week!
InsyaALLAH.

itu sahaja untuk hari ni.
bye bye and as-salam

No comments: