Tuesday, 22 February 2011

sila respect saya sebagai MALAIKAT

erk??

Assalamualaikum kawan!

Hah mesti muka korang sekarang ni blurrrrrrrrr TERamat blurkan?
alah mengaku ajelah.tak payah nak main tarik-tarik tali.
nak tau kenapa aku kata macam tu?
sebabnya adalah

daripada hadis riwayat Tirmidzi:berhati-hatilah dengan bertelanjang kerana ada(makhluk) yang selalu berada menyertai kamu(malaikat) yang tidak meninggalkan kamu kecuali kalau kamu buang hajat dan bersenggama dengan isteri.malulah terhadap mereka dan hormati mereka.

Jadi selepas ini jangan nak menyeksi ye anda-anda.
terutamanya anda yang sedang membaca ni.
iyer anda yang perempuan.eh tak lupa juga dekat lelaki.
peringatan buat tuan blog juga!

Oke dokie tu aje nak share.
sekian terima kasih
byeeeeeeeeeeeeeee

salam
:)

2 comments:

Ayna Akmal said...

tgok tajuk saspend je..aina2~

N.A.Z said...

hahaha apa la kak aainaa nie..
nasib baik tak jatuh kerusi yer..

heee~