Monday 7 February 2011

mimpi di siang hari

Assalamualaikum semua

Ni ha nak cerita pasal mimpi di siang hari.eh eh bukan berangan,oke.maksudnya mimpi waktu tidur yang berlaku masa siang.ada paham?kalau tak paham buat-buat paham tau.aku malas betul nak explain panajng-panjang.

Nak tau apa aku mimpi tadi?ada ker patut sekolah aku yang berada kat atas bukit tu boleh banjir.Ya ALLAH,memang dasar mimpi.dah tu banjir dia melampau gila-gila punya la.siap ada ombak bagai.sampah sarapnya.ish ish ish.setan betul mimpi tu.macam mana kome tengok banjir dekat johor tu gitu le mimpi aku berlayar.

Yang pelik bin ajaib cucu kepada tok hairan,boleh pula sekolah convent rendah tak banjir.yang banjir around sekolah menengah aje.budak-budak sekolah rendah cool aje study.nasib baik tak ada buaya atau apa aje haiwan yang buas.hah yang lagi tak boleh blah dan-dan le masa banjir tu ada kayu balak.mak aii lagi aku pelik cam mana boleh ada balah kat sekolah tu?setahu aku sekolah tu bersebelahan dengan jerat cina dengan perkampungan.hish~

MyEm0.Com
ala-ala gini la rupa aku sekarang ni :)

Okelah tu aje nak cerita pasal mimpi di siang hari :) nak pergi mandi then gi tusyen.

HWAITING!

No comments: