Sunday 6 February 2011

end of holiday!!

Assalamualaikum semua.

Okey seperti yang kome semua tahu hari ini last day for holiday.ada setengah dari kome cuti start dari last wednesday tapi aku agak bertuah sebab start cuti hari isnin lepas.SEMINGGU,okey.jangan jealous gitu.mengalahkan orang cina meraya.ekeke~

Macam entri sebelum ni kata yang homework menggunung macam Everest tak siap didaki lagi.huh tak siaplah tu jawabnya!ceh.esok kena sekolah.mak kau lagi 200++ lagi hari yang perlu aku lalui untuk SPM.grrrrrrrrr~ dan yang pasti add-math aku tinggalkan.tak sanggup aku nak jawab.namanya simultaneous tapi menyusahkan otak aku aje.kalau boleh buat clock-wise mau aku gi jumpa orang yang cipta formula memeningkan kepala tu.bagi tampar+sepak+terajang lastly aku buat pertukaran otak.heh~ dah melalut.

CNY ni banyak habiskan masa dengan encik tv.dia tu selalu benor goda aku.tampar kang!sampaikan homework pun aku kena lambai tangan say bye bye.12am already.mau siapkan karangan yang perlu dihantar esok.add-math esok pinjam la siapa-siapa punya.duh~

conclusion:when the days of holiday INCREASE,the homeworks also INCREASE,and a LOT of homeworks not complete yet!

mood:termenung sambil fikir, mak aii tak dapat result lagi dah masuk UTP.pandai ko syahira.(jealous aku dengan dua pupu sorang ni)

No comments: