Thursday 17 February 2011

Anwar Hadi yang...

Assalamualaikum semua.

Kome pernah dengar tak Anwar Hadi??eh eh bukan Anwar Ibrahim tau.dia tu buat apa.menyemak aje kat aku punya blog.

Okelah aku tak tau kome kenal atau tak dia ni.aku pun baru kenal dia.baru aje kenal beberapa minit yang lepas.cuba teka siapa dia dekat aku.aku bagi korang 2 saat...oke stop!times up!!!

he's not my boyfriend nor my brother.he's no body to me.tapiiiiiii dia seorang vlogger yang best da boom,oke.dia punya vlog semua comel+kelakar+funny(?) and aku tak dapat nak describe kan la.korang tengok sendiri oke.

take a look.


and this one.


dia suarakan pendapat through youtube.kalau orang lain guna blog dia pula guna youtube.nampak sangat malas nak taip.hehehe kidding oke.jangan marah.itu ikut masing-masing punya cara la nak suarakan pendapat.and mostly video dia semua bahasa english.his english sound good to me.

Sekarang ni tak silap aku dia belajar kat sydney.orangnya muda lagi.around 20 something.kalau nak tau lagi video dia lagi sila ke youtube oke.jangan malas-malas.hidup kena rajin-rajin.

bye bye dear.
salam

1 comment:

petite A said...
This comment has been removed by the author.