Friday 20 April 2012

i wanna

sekarang ni aku tengah dilema.
ye dilema yang teramat sangat-sangat.
wah,bunyi macam dilema wanita pula :)

tapi aku memang wanita  perempuan pun

oke forget about it!

warghhh sekarang ni kita rasa nak macam-macam.
dengan duit yang ada sejemput beberapa keping aje kehendak tu lebih daripada keperluan!
heheee

oke!
sekarang ni...

orang rasa nak SHOPPING!
hahaha of course la shopping at the top kome.
saya hanyalah typical perempuan,yaw!

shopping pula nak macam-macam.gaya macam gaji tu banyak aje.
heheee :)

TAPI tolong la..
aku bukannya tipikal perempuan yang hanya tau shopping pakaian aje.*mungkin ada benar juga.*
hohohoho

selain tu,aku rasa nak buat BUSINESS la.
heh apa tak percaya ker??
silalah percaya tau :)
tapi tak tau lagi nak buat bisnes apa.
mama suruh keluar modal sendiri.
sob..sob..sob..

Okelah tak ada guna aku taip panjang-panjang pun.
bukannya kome boleh tolong awok pun.

Assalamualaikum :)

*hahaha cuba kome kira berapa banyak kata ganti diri pertama yang aku gunakan.*

No comments: