Thursday 10 April 2014

minggu paling lancau

yeah!

in my entire life,this week's totally the most hectic ever! no compromise!

macam-macam berlaku hingga nak buat aku gila. had kesabaran aku tinggal lagi sikit aje,ada orang buat hal lagi dengan aku jangan tanpa kenapa ada lepas benda melayang. 

seriyes aku tengah bengang ni tapi biarlah aku simpan. simpan sampai satu tahap aku akan hamburkan.

dengan kerja dtg non stop,blh pulak demand kerja beyond my capabilities.BANGANG ABADI!

dan disebabkan stress melampau gak tak pernah-pernah dalam hidup aku,aku menangis seharian. dari pg sampai petang. ok,agak melampau hingga malam. 

ditambah sakit jiwa bila aku terlepas ending Be Careful With My heart. ok,aku tau agak tak munasabah tapi frust menggila semalam. 

dan tak pernah-pernah aku stress seteruk ni sampai aku over date untuk ABC aku. can u imagine how much stress i faced?! sepatutnya seminggu tapi untuk bulan ni je aku dah melangkau beberapa hari. nasib macam yang kakyang kata asalkan tak sampai 14 hari,kira normallah tu.

ingatkan bila dah settle semua, aku dpt rileks sekejap tapi macam haram. pagi masuk kerja lagi dah bagi kerja yang menggunung! ko tunggulah next week. by friday, aku dah tak akan usik kerja ko :p 

dan tu kerja yang simple gila pun ko suruh aku? HELLO? aku dah siapkan draf kot,gi jelah alter. pehal nak harap aku gak? mcm aku dah tak de kerja lain. ko jgn jd second person aku marah selepas si Raja tu. 

esok jumaat.harapnya kepala aku mampu tahan hingga esok. sejujurnya,kepala aku ni tunggu masa nak collapse je. my appetite pun dah tak berapa nak ada. mkn setakat alas perut. aku yang dulu kuat makan entah hilang kemana. nanti aku kena pujuk dia balik datang ke aku.

lalalala~~ shitto! aku dah tak mampu berfikir. my brain dying -,-

No comments: