Wednesday 26 March 2014

long time no see

Assalamualaikum

it's been along time aku tak jengah rumah ni sampai aku tak tau nak start dari mana. aku tengok rumah ni pun dah naik belukar. sobs. kesian ko kan BTM. aku tak layan ko pun.huuu T_T . 

*krik krik*

haha

okay,seriously aku blur. banyak nak diceritakan tapi tak tau nak mula dari mana sekarang ni. sepanjang dari tempoh oktober (yelah sebab last entri aku oktober lepas.hewhew) hingga ke semalam,banyak gila cerita. kalau aku erita nanti mau gak bukak hikayat 1001 malam. hiks!

ada kisah suka duka,pahit manis, jerih perih *ok,agak poyo disitu*. teramat banyak kot nak diceritakan. 
-blur-

 disebabkan aku tau kat sini bukan ada yang baca pun blog aku,so i am totally free! wuuuhuuu!!!!!!!!!!!


aku.sangat.sangat.blur.sekarang.ni.

okay,next entry aku nak cerita pasal percutian yang lalu. harap-harapnya terbukaklah hati aku ni. woha!

xoxo


No comments: