Thursday 19 May 2011

keBIMBOan ku terserlah dengan add math

Assalamualaikum peeps!

Apa benda bimbo tu?
adakah ianya

bamboo?


bomb



atau

bomba??




Ceh kejadahnya semua ni.

BIMBO itu bermaksud :
an attractive women BUT have a low intelligent or education.

Adakah ini bermaksud aku ni cantik tapi BODOH??
owh tidak sama sekali.
i ain't beautiful person just cute aje.
heheh angkat bakul sendiri.

Kepandaian aku bukan pada matematik.
mungkin pada literature,perhaps.
dan disebabkan tapi paper Add Math 1 and 2 memang menguji ketajaman minda aku betul la.
\0/
pasrah sahaja menanti keputusan.
bukan aku seorang sahaja yang layangkan paper putih(disebabkan tiada bendera putih) almost student from these 3 classes.
owhhhhhhhh mama~
sedangkan budak pandai pun banyak tak buat+tak paham,apatah lagi aku yang 'teror' sangat-sangat ni.
paper 1 yang berlangsung sepanjang dua jam tu dipenuhi dengan zzzzZZZZzzzz
dapat jawab beberapa soalan je kot.
tu pun belum tentu dapat skor.
paper 2 pula alhamdulillah dapat selesaikan even alot of aku balun.
ekeke~

Entah bila aku nak cover balik semua chapter add math.
kesemua ada 21 chapter.
tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hurm
pahem-pahem sendiri.

Esok paper math modern.
insyaALLAH aku boleh jawab.
pray for me,readers

Actually from beginning we're not expected that the exam paper so hard.
PRETTY HARD,oke?!!

Aku terima segalanya dengan hati terbuka.
have another 5 months to go!!!!!!!!!

chaiyok
ganbatte
good luck
all the best
selamat berjaya
!!!!!!!!


No comments: