Monday 14 November 2011

today is the day

 
Assalamualaikum :)
oke as you know today is 14/11/11 which is my big day!!!
muwahahhaha bukan wedding day oke.
my SPM.!!!!
warghhhhhhhhhhhhhhhhhhh 
tadi baru aje habis paper BM.
so far,so good.
and as always aku sellau kantoi paper 1;bahagian A. paper 2 pulak bahagian novel.
durhhhhhh memang kelemahan aku.
 
But before i seat for SPM,ALLAH have give me some test.
disebabkan DIA sayang aku lebih maka ALLAH bagi aku demam campak.
tak apa aku anggap sebagai kifarah kepada dosa-dosa lampau aku.
kiranya i am the last person get that.
esok mungkin dikuarantinekan.

sabar ajelah.
dugaan SPM.
ini bermaksud DIA nak aku ingat DIA selalu.
semoga lepas ini aku lebih megingati-NYA.
amin


ni hanisah.
my bf/gf



good luck to all SPM candidate!




1 comment:

farhanaDr said...

Lorhhh.. Ciannya.. Takpe takpe.. Dugaan semua tu.. Be strong and gud luck dik.. :D